به همین خاطر آن ها امکان پمپاژ سیالات با ویسکوزیته بالا، با ذرات جامد یا سیالات خورنده مثل آب شور را دارند. پمپ پیستونی BERTOLINI کاربردهای مختلفی دارد و جهت استفاده در کارواش و شستشوی فشار قوی آب ، سمپاش پشت تراکتوری ، سمپاش فرغونی و زنبه ، شستشوی معابر و خدمات شهری شهرداری ، تزریق فشار قوی مایعات رقیق ، تست لوله های گاز ، آب و مخازن ، قابل استفاده برای مواد خورنده ، آب شور و آب دریا ، مناسب برای سیستم های شستشوی چندنازله فشار بالا ، استفاده در سیستم های مه پاش ، پاشش کود و سموم سیستم مه پاش استفاده می شود. توجه کنید که مه پاش های مختلفی در بازار موجود است و شما باید نمونه هایی را خریداری کنید که مناسب سالن های مرغداری است. لذا در فصل های گرم ، جهت خنک سازی سالن و عدم خفه شدن طیور ، میبایست بسته به ظرفیت سالن مرغداری از یکی از مه پاش های دیسکی (پروانه ای) و یا نازلی استفاده کرد.

هر دو نوع معمولاً به صورت مشابه کار می کنند، اگرچه مدل دنده ای ممکن است آرام تر عمل آبیاری را انجام دهد. واترجت صنعتی بنزینی : به هنگام انجام عملیاتی نظافتی خود سرو صدای بسیاری تولید می کند لذا بهتر است از آن در محیط های داخلی استفاده نشود. این تجهیزات کارآمد سبب چه بهتر و سریع تر انجام شدن عملیات شستشوی ماشین می شوند و به منظور انجام برنامه های متنوع شستشو طراحی شده و مطابق با آخرین فناوری های روز ساخته شده اند که از دقت بالا و دوام زیادی برخوردار هستند. سیستم مه پاش پروانه ای یکی از انواع مه پاش صنعتی است که می توان با استفاده از آن ذرات آب را به اندازه حداقلی رساند. اگر چه برای خرید آن لازم است هزینه ای را پرداخت کنید ولی ارزش این را دارد زیرا در این صورت مطمئن هستید که هیچ گونه خطری مرغ ها را به دلیل کاهش رطوبت تهدید نمی کند. فارغ از اینکه شیر شما 2.5 یا بزرگتر باشد می بایست مراحل ساده ای را پشت سر بگذارید.

دنبال کردن این مراحل ساده اطمینان از کیفیت نصب شیر برقی هانتر را تضمین می کند. پمپ برتولینی برای حفظ رضایت مشتریان و برآورده کردن نیاز بازار، انقلابی در طراحی پمپ ها ایجاد کرد. با توجه به اینکه علاوه برتولید رطوب از این سیستم برای ضد عفونی کردن نیز استفاده می شود بر روی گاری یک تانکر ۱۰۰ تا ۲۰۰ لیتری نیز نصب می شود. تابلو برق سیستم مه پاش علاوه بر حفاظت الکتریکی می تواند دارای سنسور کنترل رطوبت باشد و یا دارای تایمر. به کار گیری مه پاش مرغداری دارای مزایای بسیاری می باشد به همین دلیل توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاه توجه بسیاری را جلب کند. بسیاری از تولید کنندگان انواع مه پاش سعی در افزایش کیفیت و کارایی این محصول دارند. کار با نازل خطی موجب افزایش سرعت کار می گردد. مه پاش از طریق نیروی گریز از مرکز عمل کرده و به دلیل سرعت زیاد به ریز شدن قطر ذرات آب کمک فراوانی می کند. از مشخصات بارز و کارآمد مه پاش فیتینگی ، طول عمر بسیار زیاد می باشد. از این رو استفاده از مه پاش گاه غیر قابل اجتناب بوده و در برخی مواقع حتی در طول فصل زمستان نیز الزامی است.

تحت هیچ شرایطی از انتخاب و بکارگیری مه پاش مرغداری پشیمان نخواهید بود. شیلنگ های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری از نوع هیدرولیکی استفاده می شود. کف پاش کارواش یا همان کف سازها، دارای عملکرد نظافتی بسیار بالایی است که در فرایند از بین بردن آلودگی های مختلف، از خود نشان می دهد. ما به عنوان یکی از فروشگاه های پیشرو در زمینه ی فروش مه پاش مرغداری مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم با خدمات عالی رضایت کاربران خود را به دست آوریم. نمایندگی کی رین آمریکا K-Rain : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری کی رین آمریکا در ایران شامل آبپاش مخفی شونده کرین (K-Rain) - شیر برقی کرین - کنترلر کرین و … باید این مطلب را در داشت که سوراخ خروجی نازل ها بسیار ریز می باشد و این موجب می شود که آب عبوری در سیستم مه پاش بایستی بطور کامل پاک باشد و نباید هیچ گونه ذرات معلق در آب وجود داشته باشد.