x تبلیغات
سیگنال وب

مجموعه­ای از مشخصات Xen در مجازی سازی

 

در حالت کلی می­توان دو محصول Xen و OpenVZ را از جمله محبوب­ترین و پرطرفدارترین نرم­افزارهای متن باز حوزه هاستینگ در زمینه مجازی­سازی به حساب آورد. در هنگام مجازی­سازی باید همواره به دو موضوع ویندوزی یا لینوکسی بودن سرور و نرم­افزاری که قرار است مورد استفاده باشد، توجه کرد. در این مطلب قصد داریم تا به شکل اختصاصی به تفاوت OpenVZ و Xen بپردازیم و مزایای استفاده از مجازی ساز openvz نسبت به xen را بررسی نماییم. پس در ادامه همراه با ما باشید.

 

مجموعه­ای از مشخصات Xen در مجازی سازی

یکی از برنامه­های قدرتمند، کاربردی و قابل اعتماد در زمینه مجازی سازی نرم افزار Xen است. با استفاده از این نرم افزار می­توان سرورهایی مجازی و مشابه با سرورهای اختصاصی طراحی نمود یا به اصطلاح می­توان گفت که برنامه Xen قادر است تا  VPS را کاملا مشابه سرور اختصاصی (Dedicated) کند. یکی از مهمترین مشخصه­های برنامه Xen داشتن ماژول های اختصاصی کرنل ایزوله است و قادر می­باشد تا در لحظه مورد نیاز آن را اجرا نماید. از دیگر ویژگی­های Xen می­توان به داشتن حافظه کاملا اختصاصی، قابلیت پشتیبانی در ویندوز و لینوکس، قابلیت دسترسی به root و انعطاف­پذیر بودن اشاره کرد.

برخی از مهمترین مشخصات و ویژگی­های Xen در مجازی­سازی:

·       قابلیت ایجاد سرورهای مجازی و مشابه با نمونه اختصاصی

·       قابلیت ایجاد کرنل ایزوله شده

·       قابلیت داشتن ماژول کرنل و دسترسی ساده به آن

·       داشتن حافظه مجازی و اختصاصی

·       قابلیت دسترسی به root

·       پشتیبانی در ویندوز و لینوکس

·       انعطاف­پذیر بودن

·       کارایی مناسب در جاوا

 

مجموعه­ای از مشخصات OpenVZ در مجازی سازی

یکی دیگر از برنامه­های مجازی­سازی نرم­افزار OpenVZ است. اصلی­ترین مشخصه این نرم افزار انجام فرآیند مجازی­سازی به وسیله یک سیستم عامل دیگر است و به نوعی مجازی­ساز نوع دوم یا مجازی­ساز در لایه سیستم عامل به حساب می­آید. در حالت کلی همه سیستم­ عامل­هایی که بر روی برنامه OpenVZ قرار می­گیرند از یک کرنل لینوکس مشترک استفاده می­کنند و این موضوع را می­توان به عنوان اصلی­ترین نقطه ضعف OpenVZ به شمار آورد. زیرا این برنامه فقط از سیستم­ عامل­های بر مبنای لینوکس پشتیبانی می­کند و عدم پشتیبانی از ویندوز یک نقص جدی محسوب می­شود. نکته منفی دیگری که در هنگام مجازی سازی با این برنامه بوجود می­آید امکان قطع شدن VPS ها در زمان اشکال برای کرنل لینوکس است.

اما در حقیقت باید گفت که برنامه مجازی ساز OpenVZ باوجود نکته منفی ذکر شده، مزایا و قابلیت­های گسترده­ای دارد که از مهمترین آنها می­توان به داشتن منابع و کارایی بیشتر نسبت به Xen اشاره کرد. از دیگر ویژگی­های این برنامه می­توان به ارزان قیمت بودن، سادگی و درک آسان­تر و موثر بودن اشاره کرد.

برخی از مهمترین مشخصات و ویژگی­های OpenVZ در مجازی­سازی:

·       ارزان و اقتصادی بودن

·       داشتن منابع بیشتر و کارایی بالاتر در VPS هایی با قیمت پایین­تر

·       سادگی و درک آسان­تر در مجازی سازی

·       قابلیت دسترسی کامل به root

·       انجام فرآیند مجازی سازی بر روی سیستم عامل

·       قابلیت استفاده از اکثر ماژول­های فایروال iptables در لینوکس

·       قابلیت ایجاد سریع و آسان بروزرسانی

 

https://tejaratgardan.ir/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%b1%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b1%d8%b3-%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85/

 

مزایای استفاده از مجازی ساز openvz نسبت به xen چیست؟

در اینجا باید گفته شود که اگر در فرآیند مجازی­سازی مواردی مانند هزینه و قیمت و سادگی مطرح هستند و قصد گرفتن کارایی و تاثیر بیشتری از VPS هایی با قیمت ارزان را داریم، نرم افزار OpenVZ گزینه بهتری است و همانطور که گفته شد این برنامه تنها در لینوکس پشتیبانی می­شود. اما اگر نیاز به استفاده از ویندوز در فرآیند مجازی سازی باشد باید گفت که برنامه Xen مناسب­تر است.

سایت کوتاه کننده لینک رایگان که باید بشناسید

 

 
در چنین حالتی کاربر قبل از اینکه وارد صفحه مورد نظر خود شود. با اینکه جزو قدیمی ترین سایت ها کوتاه کننده لینک به شمار می رود اما به شما اطلاعاتی در مورد لینک ها و تعداد کلیک ها صورت گرفته روی آنها نخواهد داد چرا که چنین امکانی را برای کاربران قرار نداده است. خب شاید برایتان این سوال پیش بیاید که اصلا چرا باید لینک را کوتاه کنیم و کاربرد این کوتاه کننده ها دقیقا کجاست؟ البته کاربرانی که از نسخه رایگان این وبسایت استفاده میکنند دسترسی به امکانات زیادی ندارند و برای استفاده از تمام امکانات این سرویس باید نسخه پریمیوم آن را فعال کنند. شما میتوانید با بررسی امکانات و ویژگی این سایتها بهترین سرویس در جهت رفع نیاز خود را انتخاب کنید. در این سایت برای مشاهده آمار کلیکها کافی است در انتهای آدرس لینک کوتاه شده عبارت /info را اضافه کنید تا آمار لحظه به لحظه لینک برایتان نمایش داده شود.
 
بعضی از سرویسهای کوتاه کننده لینک به ازای هر کلیک بر روی لینکی که در سایت آنها کوتاه شده است، به سازنده آن لینک کوتاه، مبلغی را پرداخت میکنند. در اختیارتان قرار می دهد.اشتراک پریمیوم این وب سایت از ۱۲ دلار در هر ماه شروع می شود و شامل ۱۰،۰۰۰ پیوند ، ۷۵۰۰ کلیک برای هر لینک ، دامنه های سفارشی نامحدود و همچنین سه کاربر برای یک حساب کاربری می شود. بنابراین به جای تغییر آدرس اینترنتی کوتاه در بیوگرافی اینستاگرام می توانید آخرین مطالب خود را به این ابزار اضافه کنید و لینک را به صورت as-is قرار دهید. امکانات زیاد این وبسایت باعث تفاوت زایا با دیگر سایت های کوتاه کننده لینک شده است. مشاهده آمارهای بازدید از هر لینک و دیگر امکانات این سایت کاملا رایگان بوده و لینکهای ایجاد شده هیچگونه تاریخ انقضایی ندارند. زمانی که شخصی روی این لینکها کلیک کند، ابتدا وارد صفحهای میشود که تبلیغی در آن قرار دارد. برخی از سرویسهای کوتاه کننده لینک این امکان را در اختیار شما قرار میدهند که لینک را ویرایش کنید. 
 
این قابلیت به شما کمک میکند برای لینکهای کوتاه شده خود یک qr کد تولید کنید و از این کد در ویدیو های خودتان استفاده نمایید. با استفاده از این سرویس شما میتوانید لینک های خود را در تمامی شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، توییتر، واتساپ و … البته این سرویس نیاز به یک برنامه افزودنی کروم دارد تا در یک برنامه وب در هر مرورگری کار کندو قابل دسترسی باشد. دلیل اصلی استفاده از کوتاه کننده های لینک در این سایتها محدودیت در کاراکتر میباشد. سایت های کوتاه کننده لینک بسیار زیادی وجود دارند که با یک سرچ ساده می توانید تعداد بسیار زیادی از آنها را پیدا کنید. زمانی که شما آدرس یک صفحه وبسایت فارسی را اشتراک گذاری میکنید با خطوطی حاوی اعداد و کاراکترهای نامفهوم مواجه میشوید که استفاد از آنها از زیبایی متن شما میکاهد. کوتاه کننده های لینک یا free url shortener سرویس هایی هستند که url ها یا لینکهایی که طول آنها بلند است و از تعداد کاراکترهای زیادی تشکیل شده را به لینکهای ترجمه شده و کوتاه تبدیل می کنند. کوتاه کننده لینک برای اولین در سال 2009 وارد دنیای اینترنت شد و در آن زمان به این تکنیک خیلی توجه نشد.
 
کوتاه کننده لینک یک تکنیک جدید است که از آن در شبکه جهانی اینترنت استفاده میشود. در این مقاله تلاش کردیم کاربردیترین و بهترین سایتهای کوتاه کننده لینک ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم. دلیل اینکه لینکهای فارسی به این شکل در نوشتهها ظاهر میشوند این است که لینکها در حالت استاندارد در تمام دنیا از کلمات انگلیسی پشتیبانی میکنند. اما این سرویس یک ویژگی خیلی به درد بخور و منحصر به فرد را نیز برای شما ارائه میکند. همچنین این سایت برای تحلیل کمپینهای تبلیغاتی بسیار مناسب است. شما با معرفی این سایت و عضویت دوستانتان هم میتوانید درآمد کسب کنید. در ادامه معرفی سایت های کوتاه کننده لینک نوبت به سایت های برتر ایرانی در این زمینه رسید. از قدیمیترین سرویسهای ایرانی کوتاه کننده لینک میتوان به سایت یون اشاره کرد. از ابزارهای ایرانی استفاده کنیم یا سرویسهای خارجی؟ علاوه بر این کوتاه کردن لینک مزیتهای بسیاری دارد، که میتواند هرکسی را برای استفاده از لینکهای کوتاه وسوسه کند. کوتاه کننده لینک هفت، از دیگر سایتهای ایرانی است با کوتاه کردن لینک در آن میتوانید درآمد کسب کنید. این سایت ایرانی نیز جزء برترین سایتهای کوتاه کننده لینک و دارای رتبه یک گوگل، محسوب میشود.

شیر برقی هانتر

 

به همین خاطر آن ها امکان پمپاژ سیالات با ویسکوزیته بالا، با ذرات جامد یا سیالات خورنده مثل آب شور را دارند. پمپ پیستونی BERTOLINI کاربردهای مختلفی دارد و جهت استفاده در کارواش و شستشوی فشار قوی آب ، سمپاش پشت تراکتوری ، سمپاش فرغونی و زنبه ، شستشوی معابر و خدمات شهری شهرداری ، تزریق فشار قوی مایعات رقیق ، تست لوله های گاز ، آب و مخازن ، قابل استفاده برای مواد خورنده ، آب شور و آب دریا ، مناسب برای سیستم های شستشوی چندنازله فشار بالا ، استفاده در سیستم های مه پاش ، پاشش کود و سموم سیستم مه پاش استفاده می شود. توجه کنید که مه پاش های مختلفی در بازار موجود است و شما باید نمونه هایی را خریداری کنید که مناسب سالن های مرغداری است. لذا در فصل های گرم ، جهت خنک سازی سالن و عدم خفه شدن طیور ، میبایست بسته به ظرفیت سالن مرغداری از یکی از مه پاش های دیسکی (پروانه ای) و یا نازلی استفاده کرد.

هر دو نوع معمولاً به صورت مشابه کار می کنند، اگرچه مدل دنده ای ممکن است آرام تر عمل آبیاری را انجام دهد. واترجت صنعتی بنزینی : به هنگام انجام عملیاتی نظافتی خود سرو صدای بسیاری تولید می کند لذا بهتر است از آن در محیط های داخلی استفاده نشود. این تجهیزات کارآمد سبب چه بهتر و سریع تر انجام شدن عملیات شستشوی ماشین می شوند و به منظور انجام برنامه های متنوع شستشو طراحی شده و مطابق با آخرین فناوری های روز ساخته شده اند که از دقت بالا و دوام زیادی برخوردار هستند. سیستم مه پاش پروانه ای یکی از انواع مه پاش صنعتی است که می توان با استفاده از آن ذرات آب را به اندازه حداقلی رساند. اگر چه برای خرید آن لازم است هزینه ای را پرداخت کنید ولی ارزش این را دارد زیرا در این صورت مطمئن هستید که هیچ گونه خطری مرغ ها را به دلیل کاهش رطوبت تهدید نمی کند. فارغ از اینکه شیر شما 2.5 یا بزرگتر باشد می بایست مراحل ساده ای را پشت سر بگذارید.

دنبال کردن این مراحل ساده اطمینان از کیفیت نصب شیر برقی هانتر را تضمین می کند. پمپ برتولینی برای حفظ رضایت مشتریان و برآورده کردن نیاز بازار، انقلابی در طراحی پمپ ها ایجاد کرد. با توجه به اینکه علاوه برتولید رطوب از این سیستم برای ضد عفونی کردن نیز استفاده می شود بر روی گاری یک تانکر ۱۰۰ تا ۲۰۰ لیتری نیز نصب می شود. تابلو برق سیستم مه پاش علاوه بر حفاظت الکتریکی می تواند دارای سنسور کنترل رطوبت باشد و یا دارای تایمر. به کار گیری مه پاش مرغداری دارای مزایای بسیاری می باشد به همین دلیل توانسته است در مدت زمان بسیار کوتاه توجه بسیاری را جلب کند. بسیاری از تولید کنندگان انواع مه پاش سعی در افزایش کیفیت و کارایی این محصول دارند. کار با نازل خطی موجب افزایش سرعت کار می گردد. مه پاش از طریق نیروی گریز از مرکز عمل کرده و به دلیل سرعت زیاد به ریز شدن قطر ذرات آب کمک فراوانی می کند. از مشخصات بارز و کارآمد مه پاش فیتینگی ، طول عمر بسیار زیاد می باشد. از این رو استفاده از مه پاش گاه غیر قابل اجتناب بوده و در برخی مواقع حتی در طول فصل زمستان نیز الزامی است.

تحت هیچ شرایطی از انتخاب و بکارگیری مه پاش مرغداری پشیمان نخواهید بود. شیلنگ های مورد استفاده در سیستم مه پاش مرغداری از نوع هیدرولیکی استفاده می شود. کف پاش کارواش یا همان کف سازها، دارای عملکرد نظافتی بسیار بالایی است که در فرایند از بین بردن آلودگی های مختلف، از خود نشان می دهد. ما به عنوان یکی از فروشگاه های پیشرو در زمینه ی فروش مه پاش مرغداری مفتخر آن هستیم که در همه ی این سال ها توانسته ایم با خدمات عالی رضایت کاربران خود را به دست آوریم. نمایندگی کی رین آمریکا K-Rain : فروش و واردات انواع تجهیزات آبیاری کی رین آمریکا در ایران شامل آبپاش مخفی شونده کرین (K-Rain) - شیر برقی کرین - کنترلر کرین و … باید این مطلب را در داشت که سوراخ خروجی نازل ها بسیار ریز می باشد و این موجب می شود که آب عبوری در سیستم مه پاش بایستی بطور کامل پاک باشد و نباید هیچ گونه ذرات معلق در آب وجود داشته باشد.

قیمت های مواد شیمیایی برای مصرف کننده و کسانی که در آزمایشگاه ها مشغول به کار هستند

 

با افزایش نرخ رشد بدهیها شرکنهای پتروشیمی ، شاخص قیمت سهام کاهش یافته است؛ با افزایش سطح بدهیها امکان روبرو شدن بنگاه با شرایط بحران مالی افزایش و این امر موجب افزایش سطح انتطارات منفی سهامداران شده است. فرضیه پاسخ دهنده به این سوال آن است که: سرمایهگذاری آمریکا بر انرژی شیل گس منجر به کاهش نسبی درآمدهای کشورهای خلیج فارس وبه خطر افتادن امنیت اقتصادی این کشورها خواهد شد. این روش، حجم نهایی پسماند و آب باقیمانده در کف مخازن را کاهش و درآمد حاصل از فروش محصولات نفتی را نیز افزایش میدهد. آلودگی نفت تقریبا یک پیامد اجتناب ناپذیر از افزایش سریع جمعیت است که بر پایه تکنولوژی نفت قرار دارد، استفاده از منابع نفتی بدون وقفه در مقیاس بزرگ به طور عمده یا تصادفی در حال افزایش است و یکی از بزرگترین دلایل آلودگی می­باشد .در کشور ما ایــران به لحاظ وجود منــاطق نفتی استخــراج، بهره­برداری و پالایش نفت رشد چشمگیری داشته است و سبب ایجاد صنایع آلاینده شیمیایی نظیر صنایع پتروشیمی، نفت وگاز و پالایشگاه در کنار منابع حساس زیستی وجوامع انسانی گشته است (2). پالایشگاه نفت جزء صنایع نفت و پتروشیمی محسوب می­شود. پنج فقره دیگر قرارداد نفتی که لایحه قانونی آنها در تاریخ 24/11/1343 به صورت همزمان به تصویب مجلس رسید به شرح ذیل میباشد. 

همیشه قیمت های مواد شیمیایی برای مصرف کننده و کسانی که در آزمایشگاه ها مشغول به کار هستند یک چالش بوده است، مواد شیمیایی عمدتا به صورت فله ای به عنوان مثال 1 تن متریک، به فروش می رسد. شش دهم درصد از جمعیت ۲۶ میلیونی زنان ۱۵ تا ۶۴ سال کشور که تعداد آنها ۱۵۶ هزار نفر است، مصرفکنندة مواد مخدر هستند. 1- ایراد اساسی روش تاکسونومی عددی ، افزون بر حساسیت بسیار نتیجه نهایی نسبت به تعداد نماگرها به ویژه نماگرهای آماری هم جهت، این است که اگر داده ها نسبت به هم ، همبستگی داشته باشند، نتیجه گمراه کننده خواهد بود. تعداد کربن های، موارد شیمیایی نام برده شده از 5 تا 8 قابل تغییر است. این حلال های هیدرو کربنی در ساختار مولکول خود از 7 تا 12 اتم کربن تشکیل می شود و از دسته مواد آروماتیک به شمار می روند. دواتیل هگزانول یا ایزو اکتان از خانواده الکل ها بوده و خود نیز یک الکل 8 کربنی است تقریبا در آب نامحلول به شمار می رود اما در مقابل در اکثر حلال های آلی به خوبی حل می شود همچنین یک الکل چرب با خاصیت ملین است.

این مایع شیمیایی بدون رنگ و با بویی مشابه بوی میوه به عنوان یک حلال با نقطه جوش پایین مورد توجه است. اتانول یک ترکیب شیمیایی مایع و بدون رنگ است که دارای بوی خاص و خاصیت اشتعال پذیری و مست کنندگی می باشد. استون یک مایع شیمیایی بی رنگ است که قابلیت اشتعال پذیری را دارا است و از ساده ترین کتون ها محسوب می شود که جیم وابز من موفق به کشف آن شده است. مواد شیمیایی اصلی مورد استفاده در این روش که می توان آن را به عنوان مواد شیمیایی صنعت فولاد معرفی کرد، اکسیژن است. این ماده شیمیایی بر پایه نفت سفید است و کمی سنگین تر از بنزین می باشد، از مشخصات ظاهری این مایع سفید رنگ می توان به بی رنگ و بدون بو بودن آن اشاره کرد. از برش دادن نفت سفید یا کروزن، ترکیبات هیدروکربنی حاصل می شود که با نام وایت اسپریت شناخته می شود وایت اسپریت ها جزو آروماتیک ها هستند که برخی از آن ها شامل حلال های 410، 406، 403، 402 و 400 می باشند. این مواد شیمیایی به عنوان حلال در بسیاری از صنایع مانند صنایع لاستیک و رزین، آرایشی و بهداشتی و غیره استفاده می شوند.

طبق توضیحات سایت https://irchem.ir/industrial از ترکیبات وابسته به استون می توان به ایزو بوتان و حلال های مرتبط به آن مانند آب، اتانول، ایزو پرو پانول، تولوئن را نام برد. از زمینه های کاربرد این ماده شیمیایی می توان صنایع کاغذ سازی، چسب، ساختمان، رنگ، و غیره را نام برد. توان رقابتی صنعت را با توجه به بهره وری نیروی کار در آن صنعت و هزینه های دستمزد و حقوق نشان می­دهد. مقایسة عوامل مؤثر بر عملکرد و رتبهبندی آنها نشان میدهد منابع مزیّت رقابتی بیشترین تأثیر را داراست و قلمرو در رتبة دوم قرار دارد. سرعت بخشیدن به توسعه بهره برداری از این منابع به طور حتم یکی از اولویت های چین است. همچنین سطح بالای تحصیلات امکان فعالیت کاراتر در بخش­های تحقیق­و­­­توسعه که خود از منابع مهم رشد بهره­وری می­باشد را فراهم می­آورد. از ویژگی های مهم این محصول قابلیت انحلال پذیری آن در آب می باشد. طیف وسیعی از رزین ها در آن قابل انحلال می باشند. این ماده به میزان اندک در آب حل می شود و موارد نام برده شده در زیر غیر قابل انحلال در اتیل استات می باشند. نرم کننده پلاستیک ها یی همچون پلی وینیل الکل که بسیار غیر منعطف است. به دلیل خاصیت غیر سمی و ملایم اسیدی ، از آن در مواد معطر و طعم دهنده مواد غذایی ، نوشیدنی ها ، محصولات دندانپزشکی ، آرایشی و محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود.

صفحه قبل 1 صفحه بعد