هیدرودرمی پوست هیدرودرمی پوست

هیدرودرما وسیله ای برای مرطوب کردن پوست برای جلوگیری از خشکی و چین و چروک است. همه افراد در معرض آلاینده های مختلفی مانند استفاده طولانی مدت از لوازم آرایشی و آلودگی با افزایش سن، این عوامل محیطی و کاهش اسید هیالورونیک طبیعی بدن، باعث آسیب و خشکی پوست می شوند. بعد از 30 سالگی، آبرسانی به روش های مختلف برای داشتن پوستی شاداب تر و جوان تر ضروری است. در این مقاله من فاطمه حبشی مدیر ایستگاه VIP Li Li هستم و سعی می کنم به این سوال که هیدرودرما چیست پاسخ کامل بدهم تا بتوانید از پوست خود در برابر خشکی و پیری محافظت کنید.

مایع اپیدرمی چیست؟ نمایش

مفهوم هیدرودرما چیست و چه کاربردی دارد؟

این یک درمان منحصر به فرد مرطوب کننده پوست است که فقط در سالن های VIP ارائه می شود. هیدرودرما نیاز به تجهیزات خاصی دارد و باید توسط متخصص انجام شود، در غیر این صورت موثر نخواهد بود. افرادی که از پیری زودرس رنج می برند و یا دارای چین و چروک های ناخواسته ای هستند که آنها را آزار می دهد می توانند از این محصول استفاده کنند. هیدرودرم برای پوست هایی که دچار آفتاب سوختگی یا جراحت و آکنه هستند و پوست آنها سازگار نیست مفید است و می تواند تنش را با بافت سالم جایگزین کند و پوستی زیبا و شفاف به شما بدهد.

هیدرودرما یک راه حل درمانی چند مرحله ای است، ابتدا پوست تمیز می شود و سپس تمام آلودگی های عمیق و جوش ها پاک می شود و تلاش برای صاف کردن قسمت بیرونی پوست، سلول های مرده را از بین می برد. در مرحله بعد آبرسانی به کمک سرم مخصوصی که حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی و اسیدهای مورد نیاز پوست است انجام می شود.

همچنین بخوانید: درمان کلاژن برای پوست و مو (همه چیز در مورد درمان کلاژن)

کدام قسمت از پوست مستعد هیدرودرمی است و برای چه افرادی مناسب است؟

هیدرودرما را می توان در نواحی مختلف پوست صورت انجام داد و افراد در هر سنی می توانند از این محلول درمانی صرف نظر از نوع پوست خود برای آبرسانی و شادابی پوست استفاده کنند.

برخلاف تصور عموم، پوست های حساس و ظریف با این روش به راحتی آبرسانی می کنند و دو برابر زیباتر می شوند.

هیدرودرم دور چشم راه حل محبوبی است که افراد برای از بین بردن چین و چروک این ناحیه از آن استفاده می کنند.

اگر بیماری های پوستی مختلفی دارید جای نگرانی نیست، می توانید از این محلول درمانی استفاده کنید، فقط باید قبل از شروع کار با متخصص خود صحبت کنید تا از داروها و سرم های مناسب برای درمان پوست شما استفاده شود.

دستگاه هیدرودرم ابریژن چه می کند؟

دستگاه هیدرودرم پاکسازی و آبرسانی پوست را تسریع می کند و معمولاً با نام های مختلفی شناخته می شود. من در دوره های پاکسازی پوستم به طور مفصل به این موضوع پرداخته ام. فرقی نمی کند آبرسانی صورت باشد، فیوژن صورت یا میکرودرم ابریژن، همه این نام ها برای جوانسازی پوست استفاده می شود و با دستگاه هیدرودرم انجام می شود. عملکرد دستگاه این است که سلول های مرده و آنزیم هایی را که باعث خشکی پوست می شوند با نوک مخصوص از سطح پوست جدا می کند و سپس با تیغه الماس مخصوص خود پوست را صاف، نرم و ابریشمی می کند. در نهایت آب با فشار کم روی سطح پوست پاشیده می شود، مواد انباشته شده و چربی از عمق پوست صورت شسته می شود. در نهایت بسته به نوع پوست، مواد مرطوب کننده به سطح صورت زده می شود تا تغییرات خوبی را در پوست مشاهده کنید. این روش تمام ناخالصی هایی را که ممکن است طی سال ها به پوست نفوذ کرده و به لایه های زیرین پوست نرسیده باشد را جمع آوری می کند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین ژل های پاک کننده پوست و شوینده های صورت

بعد از آبرسانی به پوست چه تغییراتی را می توانید در پوست خود مشاهده کنید؟

بعد از هیدرودرما، پوستی شفاف و شاداب دارید که دوست دارید در آینه به آن نگاه کنید. این روش مرطوب کننده انواع لکه ها و چین و چروک های قهوه ای روی پوست را از بین می برد. پوست سفت و سخت می شود و تمام پوسته های ناشی از خشکی از سطح آن پاک می شود.

هیدرودرما برای پوست های خشک بسیار مناسب است و خشکی را از سطح پوست برطرف می کند و پوستی جذاب دارید. تمام جوش های سرسیاه مزاحم در طول فرآیند هیدرودرمی ناپدید می شوند و هیچ اثری از آنها روی پوست شما باقی نمی ماند. کم آبی پوست اغلب به دلیل مراقبت نادرست ایجاد می شود که به راحتی می توانید با کمک هیدرودرم آن را برطرف کنید.

عوارض جانبی هیدرودرما بسیار محدود است و گاهی اوقات به صورت نواحی قرمز شده پوست ظاهر می شود. هیدرودرمی پوست قبل و بعد از درمان نیاز به مراقبت خاصی ندارد و نتایج مثبت آن حتی بعد از اولین جلسه هیدرودرما به سرعت قابل مشاهده است.

پس از هیدرودرما، برای آبرسانی بهتر پوست و محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر خورشید با کرم های ضد آفتاب، ارزش نوشیدن آب بیشتری را دارد.

هزینه هیدرودرما در مقایسه با اثرات زیاد آن چندان گران نیست و در مقایسه با سایر محلول های مراقبتی بسیار مقرون به صرفه است که آن را به یکی از محبوب ترین راه حل های آبرسانی تبدیل کرده است.

ناها هیدرودرما موچی؟

این درمان همچنین برای مرطوب کردن پوست سر و تقویت فولیکول های مو استفاده می شود. از دستگاه های هیدرودرم می توان برای مرطوب کردن موها استفاده کرد، بنابراین می توانید ویتامین های مورد نیاز خود را بدون تزریق به موهای خود تزریق کنید. این روش فولیکول های مو را تقویت کرده و نازک شدن موها را به سرعت متوقف می کند. سالن زیبایی لی لی وی آی پی با مدیریت فاطمه حبشی ارائه دهنده انواع خدمات مراقبت از پوست و مو می باشد، همکاران من خدمات مراقبتی و تقویتی مورد نیاز شما برای نوع پوست و مو را با جدیدترین و بهترین ها ارائه می دهند. مدرن ترین دستگاه های دنیا. موهای تمیز و ابریشمی داشته باشید و از زیبایی خود لذت ببرید.

همچنین بخوانید : با ویتامین تراپی و پروتئین درمانی پوست آشنا هستید

تمامی این خدمات سالن در محیطی استریل و با رعایت تمامی مقررات بهداشتی ارائه می شود. به همه بسته ویژه داده می شود، ما با استفاده از مدرن ترین راه حل های مراقبتی و زیبایی مراقب سلامتی شما هستیم. امیدوارم با مطالعه این مقاله پاسخ سوال هیدرودرم پوست را یافته باشید و بتوانید تصمیم درستی برای استفاده از این روش درمانی بگیرید.

هیدرودرمی پوست (قبل و بعد از هیدرودرمی)؛